post nl   

Log In

Inloggen

Uw wachtwoord vergeten?

Subtotaal winkelwagen: €0.00

 

Reacties van klanten van Bootgenoot.nl

 

NMEA 2000 Starterkit: Garmin of Navico?

 
Hallo Wim,
 
Fijn om te horen! Dan kan ik wat gaan testen. Ik zie de factuur wel tegemoet.

Bedankt voor de prima service!

Ochtendje naar Texel (nog van zomer 2014) 

'Bij Bootgenoot.nl een Raymarine stuurautomaat en instrumenten gekocht. Het bleek lang niet eenvoudig om het op het bestaande systeem aan te sluiten. Gelukkig kwam Wim zelfs naar Texel om daarmee te helpen! Super service en fijne vent om mee samen te werken! Wouter, Texel  

C-Map MAX N+ (oktober 2016)

Hallo Wim Lones, 

Ik heb de nieuwe software in de plotter gezet en nu werkt het kaartje. Het werkt wat traag als je met kaart gaat schuiven, dan moet hij het kaartje iedere keer opnieuw opbouwen. Ik ben er nog niet uit welke kaart ik zal nemen.

Bedankt voor het uitzoeken.

Die kabel tussen AIS en marifoon, die kómt er! (juni 2015)

Beste Wim,

Ok, dat is super. Bedankt wederom voor de goede service en we zien de kabel graag verschijnen!

Een bedankje voor een tip van Bootgenoot.nl! (juni 2015)

Goedemorgen  Wim,

Bij deze als nog de orde voor kaarten, en tevens nog bedankt voor de uw advies betreft  zeekaarten van NV Verlag. TOP!!

 

Advansea T56 niet meer leverbaar door Bootgenoot.nl, doorverwezen naar collega-bedrijf. Klant is tenslotte koning. (mei 2015)

Dank voor je inspanning tot dusver.
Ik heb de T56 inderdaad gevonden bij ************* en bij hen besteld.
Ik neem aan dat dat goed komt.

Qua kaarten beraad ik me nog.
Mogelijk neem ik daarover nog kontakt op.
Of anders mogelijk in de toekomst voor andere bootspullen of installaties , want ik was blij met je hulp.

Snellere levering dan eerder gedacht (mei 2015)

Hoy hoy super te gek en hartstikke bedankt voor uw inzet ik zie hem wel komen  

Kaarten ge-updated (mei 2015)

Dag Wim,

Nogmaals dank voor je hulp j.l. vrijdag middag .
Wij hebben dat bijzonder op prijs gesteld !  

Kabel voor buitenmicrofoon van Standard Horizon marifoon (april 2015)

Geachte heer Lones,

Inmiddels ontving ik de kabel voor de Standard horizon buiten microfroon. Mijn dank voor de snelle levering, zodat ik op korte termijn mijn marifoon ook weer kan verstaan als ik met de motor vaar. Dank ook voor de goede service.

Ik vind het wel jammer dat de fabrikant, het “rubberen afdekdopje” op de buitenste stekker en niet bij geleverd heeft. Voor € xx,= had dat toch wel gekund.

Niettemin dank.

Prijs is niet altijd het belangrijkst (april 2015)

Wim 

Thanks for that 

My boat is in the Caribbean .....Is the chart I am using there the 3xg 

If it is I don't need that one. 


As for prices, you are first to answer me!

Regards,

 

Pop-up blokkering hindert Navionics update

Goedemiddag Wim Lones, 

In reactie op je email van 17-03-2015: 

De onderstaande instructie van Navionics werkte uiteindelijk: Chrome gebruiken en de rode ster aanklikken waarbij blijkbaar allerlei plug-ins worden uitgeschakeld. 

Bedankt voor het advies.

Haperende Navionics-kaart (maart 2015)

Beste heer Lones,

Las hedenmorgen het mailtje aangaande het Navionics SD kaartje. Dat is tenminste goed nieuws!
Hartelijk dank voor Uw bemoeienis en ik vergeet "Bootgenoot" zeker nmiet als ik weer eens iets nodig heb.
met vriendelijke groeten,

Dank je! (februari 2015)

Bootgenoot.nl is een verrassende nieuwe webshop met scherpe prijzen en leuke (outlet) aannbiedingen. ZIet er appetijtelijk uit.
Wim, please keep doing the good things that you are doing now.


Navionics-raadsel (februari 2015)

Beste Wim,

Hartelijk dank voor je moeite. Met je antwoord kan ik weer verder. Gelukkig is het geen wereldprobleem.

Goede zaken gewenst.

 

Raymarine instrumenten geïnstalleerd (november 2014)

Ik zal je naam onthouden. Tot in Lelystad!

 

Navionics Platinum+ (augustus 2014)

Beste Wim,
 
Voor mij onbegrijpelijk, maar ook hier kan ik de kaart updaten zoals ik dat eerder met m’n goldcard deed
Wellicht heeft een ritje Oosterwolde het wonder teweeg gebracht.
 

Garmin echomap 50 DV (juli 2014)

Hallo Wim,
 
De Garmin echomap 50DV heb ik vandaag via UPS ontvangen.
 
Bedankt voor de snelle levering.
 
 

Navionics-bijstand geleverd (juli 2014)

Beste Wim,
 
Reuze bedankt, ik ga ermee ‚stoeien’.
 
Nogmaals een goede vaart gewenst.
 
PS.: Heb je wel de laatste updates op je navi? :)

Raymarine DragonFly 7 snel geleverd (juni 2014)

 
Hallo Wim, 
 
Super geregeld! 
 
Lijkt me leuk om er een recensie erover te schrijven. 
 
Nogmaals vriendelijk dank voor de service,

 Snoek! Met Raymarine DragonFly (mei 2014)

Wel mooie snoeken gevangen. 110 cm Groet H.

Snoek gevangen, met Raymarine DragonFly aan boord

 

 

Naar Zweden! (april 2014)

Goedenavond Wim,

Hartelijk bedankt !

Vandaag ontvangen en gelijk even getest en Zweden bekeken op de gps.
Hier gaan we plezier aan beleven……..

Groetjes en prettig weekend,

 

 

Cover tbv iPad-navigatie (april 2014)

Beste Wim,
Bedankt voor deze prima service!
Groet,

 

Snel Navionics leveren ivm vertrek naar Zweden (april 2014)

Goedendag Wim,

Zojuist de bestelling en betaling uitgevoerd.

Alvast bedankt voor de snelle acties.

Prettig weekend.

 

 

Hulp bij Humminbird Wide Portrait (april 2014)


Ik heb van 't weekend de Humminbird even snel geinstalleerd achter de boot en we zijn n stukje gaan varen maar ik had de gebruiksaanwijzijng niet bij dus heb de snelheid en watertemp niet gevonden bij de instellingen. Ik was straks de gebruiksaanwijzijng aan t doorlezen en je moet dus naar LOGTRIP gaan en dan SHOW selecteren en dan zou t goed moeten zijn. We gaan vrijdag weer proberen.

Bedankt voor de belangstelling

 

 

AIS-signaal via WiFi naar iPad (april 2014)

Ben nog even aan het nadenken hoe verder. als ik iets moet weten kom ik bij je terug. Bedankt voor al die moeite die je gedaan hebt. Ik onthoud je adres.

 

Navionics na software-update (maart 2014)

Beste Wim,
Ik ga morgen naar de boot de kaartjes controleren.

Prima service!!!

 

Als de post te laat komt....(maart 2014)

Afleveren vanavond rond 8 uur zou prima uitkomen!
Verzend adres blijft aflever adres. Al vast ontzettend bedankt voor de sublieme service!
Als ik ergens feedback kan vermelden dan doe ik dat graag
 
Groet

 

Raymarine AIS 650 (januari 2014)

Dag Wim,Ik heb nog nooit van je gehoord, ondanks dat ik inmiddels heel wat jaren zeezeiler ben.
Ik had een 650 bij ******* besteld en die kwamen met de mededeling dat ze hem niet leveren konden.
Toen heb ik gezocht op Raymarine AIS 650 en kwam ook jouw naam naar boven.Even gegoogled naar ervaringen, dat gaf een goed gevoel dus heb ik gelijk bij je besteld.Bedankt dat je hem snel opstuurt, echt super

 

HUMMINBIRD PMAX143X lijkt niet te werken (januari 2014)

Hallo Wim,

Ik heb nog eens juist geprobeerd en nu werkt hij, maar wel met een accu van mijn voederboot.
Bedankt voor jullie email groeten uit België.

Wat Bootgenoot.nl mailde:

Dag Christian,


12 Volt is geschikt voor de 143. Werkt het scherm helemaal niet, of zie je geen onderwaterbeeld?  
Misschien heb je het al gedaan, maar:
Controleer in ieder geval de bedrading naar de fishfinder en meet met een multimeter de spanning op de aansluitpunten.
Controleer of je + en - goed hebt verbonden met de Humminbird 
Het komt soms voor dat een apparaat niet werkend uit de doos komt. Als je hem nieuw hebt gekocht kun je hem onder garantie omruilen bij je leverancier.

 

Cruyffiaanse nieuwjaarswens (december 2013)

Thnx, voor jou en je familie hetzelfde Wim! Een geniaal en gezond 20........ (maar dat is "logisch")

 

 

Vanuit een Griekse haven (augustus 2013)

Hallo Wim,

Het is inmiddels opgelost en heb de update binnen. Het probleem was de zeer instabiele internetverbinding hier bij Leros Marina en in de baai.Heb nu de update gedaan met 3G.

In ieder geval dank voor je hulp en met vriendelijke groet,

 

Belgische klant blij met Navionicskaart (juni 2013)

"Yes thx!"

Na de volgende vraag van Bootgenoot.nl: "Dag ******, Is de kaart ondertussen aangekomen?"

Na de volgende opmerking van deze klant: "Nu het kaartje nog en dan kunnen we spreken over een topservice!"

 

Een Garmin als cadeau voor haar Griekse lief (juni 2013)

Klant: "Dankjewel Wim en fijn dat je er even naar gekeken hebt!"

Op 24 jun. 2013 om 13:54 heeft "Wim Lones (bootgenoot.nl)" <wim.lones@bootgenoot.nl> het volgende geschreven:

"Beste ******,

Je bestelling bij Bootgenoot.nl wordt vandaag verzonden met UPS.
 
Naar verwachting wordt het pakket morgen, vóór het einde van de dag afgeleverd.
 
Ik heb de plotter even getest ivm het versturen naar Griekenland. (vandaar de verbroken plakker)."

 

Snel! (mei 2013)

Beste Wim,

We hebben de bestelling al binnen, bedankt voor de moeite.

 

Nazorg, die wíj heel normaal vinden (mei 2013)

Beste Wim,

Bij jou iets kopen was al leuk,maar ik heb zo mogelijk nog meer genoten van jouw nazorg! Petje af,daar kunnen nog veel branchegenoten van jou iets van leren. Ook vandaag was door jouw aandacht mijn probleempje weer snel verholpen. Dank daarvoor en goede zaken toegewenst,

 

Service, die wíj heel normaal vinden (april 2013)

Ik doe sinds begin 2012 zaken met Wim.

Sinds het eerste contact het eerste prettige contact, kan ik niets anders dan lof over hem spreken.
Hij hoort het de wens van klant of probleem aan, analyseert en komt met een oplossing. Ook de service gaat bij Wim erg ver, ook niet te beroerd om zelfs in het weekend de klant van een antwoord te voorzien. Laats een probleempje met een marifoon gehad, wordt kosteloos opgelost en op de juiste plaats van bestemming afgeleverd.

Beste Wim bedankt voor het vertrouwen en de service. En mocht er weer iets worden aangeschaft dan weet ik je te vinden.

 

Service (april 2013)

Dag Wim,

Prachtige snelle service als altijd. Bedankt!

 

Ook voor sportvissers! (februari 2013)

Hoi Wim,

Bedankt voor de supersnelle service betreffende de levering van een Navionics waterkaart.Ik heb bij de aankoop verteld dat ik hem heel graag binnen twee dagen wilde ontvangen vanwege een geplande vistrip.Jij begreep dat en ondanks dat hij bij jouw leverancier vandaan moest komen heb ik hem keurig op tijd ontvangen.Hulde aan jouw manier van zaken doen!

Winterbikkel met zijn vangst

 

Snelle levering (januari 2013)

Via een review:

"Ik ben zeer tevreden over het aankoop proces bij Bootgenoot: goede service, snelle levering !"

 

Geen blauwe ogen (januari 2013)

"ja, ziet er goed uit Wim, werkt wel denk ik. Het zijn inderdaad niet je mooie blauw groene ogen. En altijd het voordeligste krijg je ook wel eens een deksel op je neus maar op deze manier vond ik het erg fijn werken en heb niet het gevoel dat ik teveel betaald heb en zo hoort het te zijn dat er aan beide zijden het gevoel is een goede deal te hebben gemaakt."

 

Zomaar  (september 2012)

"Hallo Wim, Bedankt voor de goede zorg."

 

Bootgenoot.nl voor advies (juli 2012)

"Alles is keurig afgeleverd, kaart is al bijgewerkt, dit weekend de installatie. Dank voor je adviezen en de snelle levering, complimenten ! "

 

EasyAIS (mei 2012)

"Beste Wim,Ik heb de EasyAis ontvangen. Hartelijk dank voor snelle afhandeling!"

 

Navionics-trubbels opgelost (april 2012)

"Vandaag dus naar de boot geweest en het kaartje in de Lowrance plotter gedaan. Het werkt perfect!!!Het hele probleem zit hem dus in een niet complete update, die ik hier thuis ook niet verder kon activeren.Iemand (Bootgenoot.nl, red. :-)) heeft dat dus voor mij gedaan en nu werkt het.

Wim, nogmaals hartelijk dank."

 

 

Bootgenoot.nl: Preferred Supplier (maart 2012)

"Alles in goede orde ontvangen!

Bedankt voor het vertrouwen, je staat geboekt als PS ( preferred supplier)"

 

4 * upgrade Navionics (november 2011)

"Ik wil graag 4 kaarten laten upgraden. Gold 25XG, 26XG, 28XG, 44XG.Kunt U mij daarvoor een prijs maken svp"